Autorzy: Tomasz Klimczak, Adam Miller, Mariusz Surma

Badanie klientów i usługodawców KSU - wykorzystanie technologii informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Nowe produkty i inwestycje

Seria: KSU

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2015

Język: PL

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Badanie klientów i usługodawców pilotażowej usługi Krajowego Systemu Usług w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem zostało przeprowadzone przez firmę WYG PSDB na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w okresie październik 2014r. – styczeń 2015r.
Głównym celem było uzyskanie informacji wspomagających Zamawiającego w podjęciu decyzji o włączeniu lub nie danej usługi pilotażowej do systemowej oferty Krajowego Systemu Usług. Do celów badania szczegółowych należało między innymi: ocena adekwatności usługi z punktu widzenia potrzeb klientów oraz wpływu usługi na funkcjonowanie firmy, ocena jakości usługi, identyfikacja barier we wdrażaniu usługi, ocena kryteriów wyboru usługodawców.

Spis treści

Streszczenie
1. PRZEDMIOT, CEL I ZAKRES BADANIA
2. METODOLOGIA
3. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA KLIENTÓW USŁUGI PILOTAŻOWEJ
4. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ
Poprawność zdefiniowania zakresu usługi i jej dostosowanie do potrzeb odbiorców
Poprawność zdefiniowania zakresu usługi i jej dostosowanie do potrzeb odbiorców – perspektywa usługodawców
Zastrzeżenia odnośnie zakresu
Zastrzeżenia odnośnie dostosowania usługi do potrzeb
Poprawność zdefiniowania procedur usługi
Jakość i dostępność usług pilotażowych
Jakość
Dostępność
Poziom zadowolenia klientów z usług pilotażowych oraz kompetencji konsultantów je świadczących
Korzyści z usługi pilotażowej w opinii klientów
Bariery we wdrażaniu usług pilotażowych
Skłonność klientów do ponoszenia odpłatności za usługę
Poprawność określenia kryteriów wyboru wykonawców usługi
Zgodność procesu świadczenia usługi z przyjętym standardem
Rozpoznawalność nazwy systemu KSU wśród klientów usług pilotażowych
Potrzeby szkoleniowo-doradcze firm w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
5. WNIOSKI I REKOMENDACJE
Spis rysunków
Spis tabel
ZAŁĄCZNIKI
Kwestionariusz ankiety CAPI z klientami usługi
Scenariusz wywiadu grupowego z klientami usługi
Scenariusz FGI z potencjalnymi klientami
Scenariusz FGI z usługodawcami
Scenariusz FGI z potencjalnymi usługodawcami

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Rynek pracy, edukacja, kompetencje - kwiecień 2019

Raport

Rynek pracy, edukacja, kompetencje - kwiecień 2019

Zobacz
Biuletyn Euro Info 2/2019

Poradnik

Biuletyn Euro Info 2/2019

Zobacz
Mechanizmy wsparcia rozwoju kompetencji osób dorosłych

Raport

Mechanizmy wsparcia rozwoju kompetencji osób dorosłych

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok

+

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok